Käytin näyttelyssä Poppia, Romeota, Pikku-Pepitaa ja Pomppeliinaa. Popille tuli moitteeton arviointi olen hyvin tyytyväinen. Pomppeliina sai hyvän myös, se on kuulemma lihaksikas :) Ja sitten palkintojen pariin. Pikku-Pepitaa olen kuskannut kahteen näyttelyyn ja kuten nytkin se sai erikoispalkinnon! Kylpyhiekkaa, joka on kaupoissa hirvittävän kallista. Romeo oli kaikista gerbiileistä Sporttisin! Ja voitti jtn. vauvojen unipuuroa nam nam* Mutta veikkaan että Rokki on ainut joka syö sitä. (ylläri)

Sitten ilmoitin Romeon (kun se on täystuho) silppuri kisaan. Eli laitettiin boksiin wc-paperi hylsy ja sitten kenen gerba viien minutin aikana saa purtua sen läpi. Saa silppuri ruusukkeen eli voittaa. Tai jos ei kukaan saanu niin kuka on eniten. Romeo hävis muutamalla millillä ku se vaihto suuntaa, mutta hauskaa oli. Sitten ostin sieltä semmoisen "oon ihq" ruusukkeen :D Olin Katjan kanssa, oli hauskaa vaikka rankka päivä olikin.

En ottanut Mimosaa ja Rokkia koska, Mimosalla oli vähän rupi nuista kertomistani tappeluista ja Rokin turkki oli likainen. Mutta marraskuussa on seuraava katsotaanpas sitten :)

Nyt totutus menee tosi hyvin. Pomppeliina ja Mimosa on kamuja. Ensi yöksi uskallan jo sitten jättääkkin ne, viime yöhön en vielä luottanut mutta nyt ne on on ollut koko päivä kahestaan ongelmitta. Poppi ja Pikku-Pepita ei ole vielä, vähän siinä ja siinä että onko edistystä tullut. Mutta itsepäisesti mä kyllä saan ne yhteen ;)